Veum Ballklubb

Partner med Veum BK

Ved å bli partner i Veum BK, gir du din støtte til lokalsamfunnet samtidig som du får muligheten til å markedsføre bedriften din og dra nytte av Veum BKs sosiale medier og nettverk.

Som en partner i Veum BK, viser du ditt engasjement for lokalsamfunnet og bidrar til å styrke idretten på grasrotnivå. Din støtte er avgjørende for å opprettholde og videreutvikle klubben, som gir barn, ungdom og voksne en mulighet til å delta i fotball og skape positive opplevelser.

Våre partnere

IDYLL Festivalen

IDYLL Festivalen har blitt en av Norges største musikkfestivaler og samler årlig 38.000 gjester på Isegran. Festivalen har vært utsolgt alle seks årene, og går mot tidlig utsolgt for neste festival. I tillegg hjelper IDYLL andre firmaer med å markedsføre sin bedrift, øke salget og bidrar med merkevarebygging.

Tvete

Make Consult AS

Vår visjon er å hjelpe bedrifter med å nå sitt fulle potensiale ved å øke synligheten deres for potensielle kunder. Som et markedsføringsbyrå jobber vi med å utvikle og implementere skreddersydde markedsføringsstrategier som passer til dine unike behov og budsjett.

Torshov Sport

WeTell

WeTell hjelper målrettede bedrifter med å bygge en tydelig innholdsstrategi, skape engasjerende innhold, fortelle gode historier og øke organisk trafikk.

Åmli FOTO

Happy Socks

Happy Socks is for all of us who think that life can never be too colorful. And that true happiness stems from the freedom to be yourself. Our vision is to bring happiness and color to every corner of the world – inspiring authentic self-expression through color, creativity, and fun.

Paulsen Rørleggerservice

Glava isolasjon

XL-Bygg Knatterudfjellet

Xl-Bygg Knatterudfjellet finner du fem forskjellige steder i Østfold, Torp, Sarpsborg, Moss, Spydeberg og Fjeldberg. Vi har drevet med trelast og byggevarer siden 1948 og har i dag 120 medarbeidere klare til å hjelpe deg med ditt byggeprosjekt.

XL-Bygg Knatterudfjellet